dilluns, 30 d’abril de 2012

Pastís


Avui si ... fa moltes setmanes que volia fer aquest pastís, i no ho faig pel bonissim que esta ... i amb tantes calories ... però alguna vegada cal donar-se un capritxet, us puc assegurar que us agradarà molt, si us agraden els pastissos ... clar!
La recepta me la va donar el meva cosina Isabel que té un restaurant a València, em diu que és el pastís, amb diferència, que més agrada. Tenim una versió en Xocolata .. però aquest m'agrada més ... com diu Alfons ... el pastís més bo del món!



Ingredients.

-1 Litre de nata Liquida
-200 Grams de sucre
- 300 grams de Philadelphia.
-2 Sobres de Quallada.
-1 Pot de Melmelada (fresa. fruits vermells)
-2 Fulles de Gelatina o en pols
-1 Paquet de galetes Maria
-100 Grams de Mantega




Piquem les galetes, que quedin gairebé com el pa ratllat, i hi afegim la mantega fosa.
Ho barregem molt bé i ho posem al fons del motlle.
Introduïm al forn uns 10 minuts que quedi ben torrat.
Deixem refredar.
Posem la nata líquida a escalfar amb el formatge i el sucre, i el sobre de quallada, quan comenci a bullir retirem i deixem refredar.
Posem en remull els fulls de gelatina una estoneta fins que quedin toves. En una cassola escalfem la melmelada i hi afegim les fulles de gelatina escorregudes, li donem una voltes i deixem refredar.

És hora de muntar el Pastís.
Posem la barreja de la nata sobre de la de les galetes ia sobre la melmelada amb la gelatina. Ho deixem reposar tot ... i llest.

És molt fàcil, jo l'he fet aquest matí a les 6 quan m'he llevat, ja tenia la idea.
Aquesta vegada en lloc de la melmelada jo li he posat un sobre que vaig comprar a Alemanya que ja té la gelatina i l'aroma.