dilluns, 30 d’abril de 2012

Truites

en aquesta recepta no vaig a descobrir res de nou, una truita ... però és que m'encanten, jo menjaria cada dia, això si amb ous del número 1 els de corral.
Imagino que teniu receptes d'allò més originals i variades, La meva cosina Isabel fa una de pastanaga i ceba tendra bonissima.
Jo he penjat aquesta que era de Carbassó, albergínia, una patata i 1 ceba, és una de les que mes m'agrada,i una d'espinacs amb una mica d patata, encara que mai les faig igual, el de sempre ... depèn del que tenim a la nevera ... també ens agrada la d'espinacs amb patata, ceba i patata, carbassó sol, albergínia ... hi ha moltes possibilitats i totes bonisimes!.
Aquesta vegada l'acompanyem amb enciam lollo rosa, que té una textura i un sabor meravellós




Veig que faig servir molt la paraula bonissim!! Ja em perdonareu





Aquesta es de Bacallà, amb patata i una mica de ceba.