dimecres, 29 de febrer del 2012

Benvinguts al meu blog de cuina

Cuinar a casa es sinònim d’èxit segur, sobretot si tenen gana, que es el que acostuma a passar!
He decidit crear aquest blog per que darrerament ,segueixo un de cuina i penso que vosaltres i, jo mateixa, podem aportar moltes coses.
M’agrada la cuina… m’apassiona!  la de mercat, de temporada i la senzilla . també m’agrada preparar postres i pastissos i agafo idees  de llibres però algunes son de collita pròpia.
M’Agradaria que participeu activament . Jo intentaré treballar tan com pugui i si ho fem constant, pot ser molt interessant. Gràcies per entrar en aquest blog i comentar!
Comencem a treballar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.