dijous, 14 de juliol del 2016

Carrot cake per el meu aniversari




Doncs si !! ja m'ha caigut un altre, i espero que em caiguin molts mes !!!
L'altre dia va ser el meu aniversari, i per celebrar-ho vam anar a sopar a un restaurant.
Però a casa ha d'haver pastís d'aniversari, així vaig fer aquest i ens els vam menjar al migdia.
Normalment, en caure en ple estiu, faig un pastís fred, tipus mousse, però aquest cop tenia en ment el carrot cake, que és un dels que més m'agrada, així que ...
És que aquesta de bo !! i amb nous encara mes.
A la recepta original es posa el doble de cobertura, però amb aquesta quantitat que jo li he posat queda perfecte.
He enfornat les bases en dos motlles ja que no volia posar-li cobertura pels costats i volia que quedés ben llis.He afegit una mica de colorant a la cobertura.


Ingredients 

-250 grams. de pastanagues
-200 grams. de farina de rebosteria
-200 grams de sucre moreno
-4 ous
-190 ml. d'oli d'oliva suau
-100 grams. de nous
-1 culleradeta d'essència de vainilla
-1/2 culleradeta de bicarbonat
-1 mica de sal
-1 culleradeta de llevat en pols
-1 culleradeta de canyella en pols
-1/2 culleradeta de nou moscada
-1/2 de gingebre

per a la cobertura

-120 Grams de formatge cremós, tipus Philadelphia
-45 Grams de mantega
-120 Grams de sucre glas
-una mica d'essència de vainilla

Primer ratllem, fines, les pastanagues
Reservem.
Tamisaem la farina, el llevat,o barregem amb el bicarbonat la canyella, la nou moscada, i el gingebre. Reservar.
Batem els ous amb el sucre. i un pessic de sal fins que blanquegin i doblin el seu volum.
Afegim l'essència de vainilla.
Sense parar de batre, afegim l'oli a poc a poc.

Afegim els ingredients secs, ho barregem sense batre molt.
Incorporem la pastanaga ratllada i les nous talladetas molt petites, barregem tot.

Posem la massa en el motlle, en aquest en 2 motlles iguals.
Ho introduïm al forn calent a 180 graus uns 55 minuts, si es un motllo, i si son 2 uns 25 minuts.

Mentre s'enforna podem fer la cobertura.
Batem la mantega, que ha estar a temperatura ambient, hi afegim el sucre, seguim batent, afegim el formatge en crema i la vainilla.

Ens ha de quedar amb una textura ferma però molt cremosa.

Posem una part de la cobertura sobre d'una base, i col·loquem l'altra a sobre.
No he utilitzat la màniga pastissera, he posat la cobertura estenent-la una mica, i com tenia uns cors per decorar també els he afegit!
Contenta  i molt feliç de poder celebrar amb els que m'estimen el meu aniversari, amb salut i amb molta alegria!
Gràcies a tots per seguir el meu bloc.
Petons !!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.