dimarts, 21 d’agost del 2018

Clafoutis de pressecde vinya i gerds


He tornat !
Després d'un mes de vacances, 3 setmanes he estat a casa i una setmana voltant per França amb l'autocaravana ja estic una altra vegada treballant, per sort m'agrada la feina, però enyoro sobretot les hores lliures i el fet de disposar de temps lliure.
La veritat ..he cuinat bastant, en realitat no m'importa que faci calor, si he d'encendre el forn el encenc, a més el cuinar em relaxa i em posa de bon humor.



Ingredients.

-50 Grams de Farina
-50 Grams de Maizena
-50 Grams de Mantega
-100 Grams de sucre
-4 Ous
-250 ml de llet
-Ratlladura de pell de llimona
-préssec de vinya
-gerds


Batem en un bol els ous amb la llet, la ratlladura de pell de llimona i la mantega fosa.Afegim la farina, la maizena i el sucre, tot ben barrejat.Ho posem tot en un motlle, folrat enmantega o amb el paper especial per forn.
Pelem i tallem a trossets els prèssecs, i repartim els trossos i els gerds per la massa.
Introduïm al forn calent a 180 graus uns 45 minuts.
En aquesta ocasió ho he fet amb aquestes fruites però també ho podem fer amb pomes, cireres, peres...








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.