diumenge, 15 de febrer del 2015

Arrossos amb verdures i curri






En aquest cas vaig fer 2 receptes diferents, en diferents dies, la primera va ser totalment improvisada i va sortir molt bé, havia fet un 2n plat més elaborat i volia fer un 1r mes senzill i com a casa l'arròs els encanta em vaig posar a improvisar.
A la segona recepta ja vaig comprar les carxofes pensant que les barrejaria amb un arròs.
Una de les grans diferències és que jo faig l'arròs normalment amb el tipus arròs bomba, i faig un sofregit.
En aquesta ocasió no vaig posar tomàquet i l'arròs era vaporitzat que crec queda molt millor amb les verdures, mes que res que adquireix la textura que m'agrada per aquesta combinació


Arròs amb verdures.

-200 Grams de mongeta verda
-1 bròquil gran
-1 Carbassó petit
-1 ceba
-2 Grans d'all
-1/2 Pebrot verd
-1/2 Pebrot vermell
-caldo vegetal o brou de pollastre o carn
-300 Grams d'arròs vaporitzat o arròs normal
-Sal
-oli d'oliva
-curri

Arròs amb carxofes

-8 carxofes
-1 ceba
-2 Grans d'all
-1/2 Pebrot verd
-1/2 Pebrot vermell
-caldo vegetal o brou de pollastre o carn
-300 Grams d'arròs vaporitzat o arròs normal
-Sal
-oli d'oliva
-curri



En les dues receptes l'elaboració és la mateixa.
Primer sofregim l'all, la ceba i els pebrots talladets petits, després afegim la resta de verdures ben netes i tallades, li afegim l'arròs, li donem unes voltes i anem tirant el brou calent, afegim sal i curri i deixem que es cogui uns 15 minuts .








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.