diumenge, 10 de maig del 2015

Deliciós pastís de formatge amb base de pasta de full



L'altre dia passejant pel Bloc Postre adicción galletas decoradas cupcakes y cakepops, em vaig aturar en una entrada que fan cada mes de compres, hi havia una web d'estris per fer pastissos que tenia els seus productes a un 70% de descompte, vaig fer dues compres i estic impacient de poder estrenar tots els meus nous talladors, motlles, .. etc...
Ahir ja vaig estrenar un motlle amb forma de papallona, el veureu en la pròxima entrada.

M'agraden els pastissos de formatge, ia casa també, crec que són els que els agraden més, per això sempre que trobo una recepta nova la faig, un pastís deliciós per finalitzar un dinar de Diumenge en família.
Aquest pastís està molt bé per a les que sempre em comenteu ... és que no "em puja" o em puja al forn i després m'ha quedat molt "baixet" aquest ni puja, ni baixa ....
Un plaer fer un pastís en la nostra cuina, per senzill que sigui, sempre utilitzant ingredients de qualitat i sobretot cal posar-li molt d'amor!
Del bloc La rosquilla de Tia Laura


Ingredients

-1 pasta de full
-300 ml de llet
-80 grams de sucre
-400 grams de formatge crema
-400 ml de nata per muntar
-5 fulles de gelatina +2
-Melmelada d'albercoc
- pell de llimona
-1 branca de canyella

Posem la massa de pasta de full en un motlle, la punxem i posem un pes a sobre, per exemple uns llegums secs.
Ho fiquem al forn calent a 200 graus fins que agafi el color que ens agrada, daurat.
Hidratem les fulles de gelatina en aigua freda durant una bona estona, uns 10 minuts, les escorrem.
Reservem.

Posem a escalfar la llet amb el sucre, la pell de llimona i la branca de canyella ,remenem perquè el sucre es dissolgui, quan la llet esta calenta però sense bullir apaguem el foc, treiem la pell i la canyella,posem la gelatina i barregem bé, que ens quedi dissolta.
Posem el formatge i batem, millor amb una barilles electriques, a continuació posem la ratlladura de llimona.
Muntem la nata, ha d'estar ben freda.i per últimll'incorporem , a poc a poc que no se'ns baixi.
Posem tota aquesta barreja sobre la pasta de full, que no ha d'estar calenta!

Per fer la cobertura posem 2 fulles de gelatina a hidratar en aigua freda escalfem la melmelada amb 5 cullerades d'aigua ,  i quan he retirat el cassó del foc la barregem bé amb la gelatina , deixem refredar i posem damunt del nostre pastís de formatge ... deliciós !!
Ho deixem reposar com a mínim 3 o 4 hores, o d'un dia per l'altre.








Ua presento a Luke, unes de las ioies de casa! un gat Van turco.El vam adoptar fa gairebé dos anys i és una preciositat.
adopta no compris !!









1 comentari:

  1. Qué cara de felicidad tiene el gatito... Ha tenido mucha suerte, es una monada!!!
    Me encanta el pastel, vaya pinta tiene más estupenda, tiene que ser una delicia!!!
    Querida Lucía... te mando un abrazo "apretao" y todo mi agradecimiento por tu apoyo y tus amables comentarios en este momento tan delicado y duro de mi vida. Mil gracias de verdad, de corazón!!!

    ResponElimina

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.