dilluns, 18 de maig del 2015

Rodes de xocolata ( Donuts? ) i visita al Poble Espanyol



En realitat a un Donut bé, bé no s'assembla!!!
Cal posar-li una cobertura, de xocolata o un glacejat de sucre ja que la massa no és molt dolça, com veureu porta poc sucre.
Aquesta és la segona recepta que faig imitant un Donut, i aquesta m'ha agradat bastant més.
Però seguiré investrigant i millorant, que és del que es tracta, sempre millorar.
Ami personalment m'ha agradat molt,  Donut o una altra cosa..però m'ha agradat.
La veritat és que tot i que és una massa fregida no queden per gens oliosos.
La recepta del Bloc de l'Alma Obregón Objetivo: cup cake perfecto
Confesso que estic "enganxada" a aquest blog i que em donen ganes de fer tot el que veig, per que a més les receptes estan escrites i detallades d'una forma molt divertida.


Ingredients.

-300 grams de farina normal
-160 grams de farina de força
-30 grams de sucre
-7 grams de llevat sec de forner
-200 ml de llet
-4 cullerades de cacao pur en pols
-sal
-2 ous
-60 grams de mantega
-oli d'oliva suau

Per a la cobertura

-sucre glacé
-xocolata de cobertura
-nata liquida 35%

Comencem, aquesta és molt, molt fàcil.

Encara que ja es que moltes em feu broma per que sempre dic que és fàcil, en realitat ho és ... si no jo no podria fer-ho, i això és veritat!

Barregem la llet, que ha d'estar temperada, amb el llevat i la deixem reposar uns minuts 10 o 15.
Tamisem les dues farines i el cacau i els posem en un bol, afegim una mica de sal, els ous batuts i la mantega a temperatura ambient, el sucre, finalment afegim les barreja de llet i llevat.
Per aquesta recepta és ideal la batedora elèctrica, jo tinc una de mà molt senzilla però que va molt bé, a mà se'ns pot fer molt pesat ja que cal pastar molt, uns 15 minuts a mà o uns 10-12 si és amb la batedora elèctrica, aquesta pas és important fer-ho bé perquè el pastat és el que donarà esponjositat a les nostres "rodes".
Quan ja tenim les massa posem una mica de farina sobre del marbre i l'estirem bé, tallem les rodes, jo ho he fet amb un tallador especial però ho podem fer amb dos gots de diferents mides, un cop tinguem les formes les deixem reposar entre 60-90 minuts, a sobre d'un paper especial per a forn i tapades amb un drap una mica humit.
Passat aquest temps posem l'oli a escalfar i les fregim, molt poca estona per cada banda, queden bé de seguida, no necessiten ni a un minut per cada costat.
Les posem a sobre d'un paper absorbent i ja les tenim llistes.

Les deixem refredar i posem la cobertura.

Si només volem posar un glacejat barregem sucre glacé amb una mica d'aigua i banyem les "rodes" en aquesta barreja.
Si volem de xocolata podem escalfar nata liquida i xocolata de cobertura i també banyar les.
En aquesta recepta jo he utilitzat una cobertura que venen en Lidl que és de crema d'avellanes, esta molt bona i queda seca De seguida, però sobretot la compro pel sabor..esta deliciosa !!!

















Potser feia 20 anys que no trepitjava el Poble Espanyol de Barcelona.
No és un lloc que em vingui de pas, ni em crida l'atenció especialment.
Si bé és veritat que moltes vegades fan coses molt interessants en el seu recinte el preu de l'entrada ja fa que t'ho re pensis una mica.
Però el dia de la biergarten l'entrada era gratuïta per a residents, només ensenyant el DNI, ja us vaig comentar en una altra entrada que la festa molt bé, això si ...de cervesa ni una ... havien unes cues interminables i la veritat.fer cua per prendre una cervesa no em sembla molt divertit ...
Esta vist que la visita a la Biergarten va donar molt de si per que també vam fer una parada a les fonts màgiques de Montjuïc, va ser una tarda-nit ben completa.
Per cert el Poble Espanyol esta super ben conservat, hi ha un ambient fantàstic, uns comerços molt cuidats i exclusius i és un lloc molt bonic de visitar, però ..repeteixo, l'entrada és cara!



















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.