dijous, 4 de febrer del 2016

Panets fets d'un desastre


No hauria de publicar aquesta recepta perquè en realitat això va ser la conseqüència d'un error, dels grans (he de mirar de fer una entrada amb el títol "desastres a la meva cuina" no és que hagi fet molts, però algun si, em confesso) però em negava a tirar la massa a les escombraries, així que li vaig donar una segona oportunitat i mira per on va sortir la mar de bé, i estaven deliciosos, fins i tot a l'en demà estaven tendres.
Jo els vaig posar a la torradora i mantega amb melmelada, però a casa els van acompanyar amb pernil, van volar!






Us explicaré en 2 línies com va succeir el del desastre.

Hi havia preparat una massa de coca, i una massa d'oli per fer una empanada, a la massa de coca li volia posar sucre moreno, panses i una mica de mantega com a farcit, i a l'empanada una samfaina de verdures i tonyina.
Fins aquí tot bé.

Però, però ...per error vaig agafar la massa de l'empanada i la vaig omplir com si fos la coca, li vaig donar forma i em vaig quedar tan ampla.

Després vaig agafar la massa de la suposada empanada, que en realitat era la massa de la coca i vaig pensar: quina olor a coca fa aquesta massa!!!
Aqui em vaig adonar de l'error !!

Així que vaig desmuntar la suposada coca, amb massa d'empanada, li vaig treure les panses, com vaig poder i com el sucre i la mantega s'havien enganxat li vaig donar forma de panets, els vaig tornar a deixar reposar, els vaig fer uns talls a sobre i els vaig enfornar.

La massa de la coca per sort no l'havia emplenat amb la samfaina i la tonyina, la vaig poder salvar i fer-la com havia pensat desde un principi.

Crec que he trigat mes de 2 lineas en explicar-ho






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.