dilluns, 20 de febrer del 2017

Pastí de formatge amb cobertura de mermelada de gerds....i aquest cop no m'he oblidat el sucre!


Aquesta vegada no m'he equivocat !!
Vaig fer el pastís amb sucre, com ha de ser.
M'agrada sense la cobertura, però també com la cobertura sobretot si és de gerds!
Feliç setmana, que gaudiu molt del carnaval! jo ja estic preparada per anar a la rua del meu barri !!

Ingredients

-300 grams de formatge cremós
-3 iogurts grecs o naturals
-6 cullerades soperes de sucre
-3 ous
-ratlladura de pell de llimona
-1 cullerada de Maizena
-2 fulls de gelatina
-melmelada de gerds

Separem les clares i els rovells dels ous.
Barregem els rovells amb el sucre, el formatge cremós, la ratlladura de pell de llimona, els iogurts i la cullerada de maizena.

Per últim batrem les clares, amb una mica de sal, a punt de neu, i ho barregem amb la massa anterior.

Ho posem en un motlle amb un paper especial per a forn i directe al forn calent a 170 graus 60 minuts.
No obriu el forn per a res, i un cop finalitzi la cocció tampoc, cal deixar-ho dins amb el forn apagat  almenys una hora.
D'aquesta manera us quedarà molt alt i esponjós.

Posem a hidratar en aigua freda les fulles de gelatina, en un cassó escalfem la melmelada, quan comenci a bullir la retirem del foc i li afegim les fulles de gelatina escorregudes, deixem temperar i el posem sobre del pastís, quan estigui fred.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.