dilluns, 2 de juny del 2014

Cigrons amb Rap

Jo no sé com feu la compra vosaltres.
Jo tinc dos mètodes que aplico segons tinc el dia ... un és fer una llista pensant en una recepta que he vist, i l'altre mètode és comprar una cosa que veig i m'agrada i després ja pensaré que faig amb aquests ingredients.
Això és el que em pasar l'altre dia.
Vaig veure al mercat un Rap molt fresc, i bé de preu i vaig pensar: Compra'l, i després ja veurem.
Quina casualitat que em trobo amb una recepta de rap amb cigrons .. genial, perquè havia anat al graner de Travessera de Gràcia a comprar cigrons saüc .

Ingredients

-300 grams de cigrons
-1 porro
-1 pastanaga gran
-3 patates
-Rap fresc
-Oli d'oliva
-Sal
-Julivert

Primer posem en remull els cigrons amb aigua calenta i sal.
Els deixem en remull d'un dia per l'altre i després cal coure'ls a mínim 2 hores amb sal, o menys temps si és en olla exprés

En una cassola amb una mica d'oli posem el porro i la pastanaga tallades molt petites, anem deixant que es faci a poc a poc fins que ens quedi ben fet.
Tallem les patates a trossets petits, posem brou i cigrons sobre del porro i la pastanaga i afegim les patates.
Bullim fins que les patates estiguin cuites, uns 15-20 minuts i en els últims dos minuts posem els trossos de rap.
Per servir-ho fem una barreja de julivert picat i oli i posem una mica per sobre.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.