dissabte, 27 de desembre del 2014

Bingöl cacik


Aquesta recepta la vaig posar a taula la nit de Nadal, jo pensava que a ningú li agradaria perquè és "diferent", estava equivocada, és tan deliciosa com fàcil de fer, ami em va agradar molt, i si he de destacar un motiu us diria que la combinació de textures del iogurt i la magrana és perfecta.
Aquesta, segur, també la repetirem.
Del bloc Cocido de sopa

Ingredients.


-2 Pastanagues tendres, grans
-1 magrana
-1 Gran d'all
-3 Iogurts grecs de bona qualitat
-10-12 Fulles de menta fresca
-Sal

Pelem i ratllem finetes les pastanagues.
Desgranem la magrana, i piquem el gra d'all.
Netegem les fulles de meta i les piquem.
Posem en un bol els iogurts, i afegim la pastanaga, la magrana, la menta i una mica de sal, ho barregem tot i ho deixem reposar una bona estona a la nevera, jo el vaig deixar unes 2 hores, mentre preparava la resta de el sopar.
Per acompanyar amb unes llesques de pa.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.