dissabte, 27 de desembre del 2014

Pannacotta de Turró de xixona

La panacota son unes postres que dóna moltes possibilitats de sabors perquè la podem fer de xocolata, de fruites, de sabors .... m'agrada molt la textura que té !! i és molt fàcil fer.
A part dels torrons i els milers de bombons que hi ha a casa per aquesta dates, gràcies a tots els pacients, ami m'agrada al final dels àpats de Nadal oferir als meus convidats unes postres fetes per mi.
La nit de Nadal va ser aquesta Panna cotta de torró que és deliciosa.
del bloc Galletas para Matilde
En aquest cas cal posar poca quantitat per persona ja que és molt intens i força dolç, així que amb una mida petita quedarem ja super satisfets.

Ingredients (per a 10 persones)


-800 Ml de nata liquida
-6 Cullerades de sucre
-6 Fulles de gelatina
-300 Grams de torró tou, de xixona


Primer hidratem les fulles de gelatina en aigua freda.
Posem en un cassó el torró a trossets, la nata i el sucre.
Quan comenci a bullir el retirem del foc, escorrem la gelatina i l'afegim.
Si volem que ens quedi fina  batem amb el batedor elèctric.
Ho posem en els motlles o gots i la deixem refredar.
Si volem fer-la tipus flam jo li posaria 2 fulles mes de gelatina, perquè tingui més consistència, i després hem de greixar els motlles amb mantega, perquè es pugui desemmotllar fàcilment
Jo no l'he servit desmoldada, m'agradava més servir-la en uns gots decorats que tinc, i que em quedi amb textura de crema una mica espessa mes que tipus flam.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.