divendres, 17 d’abril del 2015

Cake pops.......visita a la Gola del Ter

Aquest mes he decidit regalar-me un motlle per fer cake pops de la marca Lekue, de silicona ... i m'he posat com boja ha elaborar boletes!!
He vist mils receptes en blogs i em webs, moltes d'elles es fan amb melindros o brownies desfets lligant la molla amb llet condensada, xocolata, formatge en crema .... no em convencen, encara que segur que fare alguna prova.
Jo vaig decidir fer-los amb pa de pessic normal, com el que faig sempre, i després els he banyat amb xocolata, per sobre uns petits cors, escates de xocolata blanca o minúscules boletes de colors .....
Han quedat deliciosos, vam menjar a casa els vaig portar a la feina, a l'escola, a la iaia de la Clàudia, la Mercè.
Uns van amb palet i altres simplement en forma de bola.

Ingredients

-200 Grams de xocolata 70% cacau

-50 Ml de nata liquida 35%

Preparem la massa.
Batem els ous amb el sucre i un pessic de sal.
Que ens quedi molt cremós.
Afegim l'essència i poc a poc la farina tamisada amb el llevat.
El cacau i per últim la mantega desfeta.
Posem una petita porció en cada motlle dels pops i ho posem al forn calent a 170 graus uns 12 minuts.
Els deixem refredar.
Per posar els palets, tipus chupa chups els he mullat una mica amb xocolata.
Escalfem la nata i desfem-hi la xocolata, el deixem temperar una mica i banyem els pops.
Posem sobre la decoració que més ens agradi.

Deliciosos i divertits !!!

Podríem anar 100 anys de cap de setmana o de vacances a la Costa brava i sempre trobaríem un racó per descobrir, una platja, un poble, un camí, una església.
Aquest cop vam anar fins a la Gola del riu Ter, el camí era fàcil i ho vam fer amb bicicleta des del Càmping, encara que també es pot fer caminant o deixar el cotxe a 5 minuts.
Des d'allí es veien les Illes Medas.y un meravellós mar Mediterrani amb tota la seva inmensitat!

Vam tenir sort per que tot i que la tramuntana ens va estar "atacant" durant 2 dies, aquesta tarda es va parar i va donar lloc al fet que el cel estigués blau, clar i fos una tarda d'allò més agradable per anar amb bicicleta i fer excursions.

(La Gola del Ter és la desembocadura actual del riu Ter al municipi de Torroella de Montgrí. Al nord hi deixa la platja de la Platera, continuació de la Platja de l'Estartit i al sud la de la Fonollera. Els deltes del Ter i el del Daró, tot i que en menor mesura, són els responsables de la continuïtat de platges arenoses que van des de l'Estartit fins a arribar al terme deBegur. L'aport de sediments i els temporals de llevant feien acumular-los a la platja o els vents de tramuntana formavendunes mòbils, fixades el segle XIX. Des de la construcció dels pantans Sau i Susqueda a mitjans del segle XX han reduït l'aportació de sediments.)