divendres, 11 de desembre del 2015

Arbres de xocolata

Tot d'una l'altre dia, en una de les meves escapades exprés a un centre comercial relativament proper a la feina en l'hora de menjar del migdia, vaig veure uns motlles de silicona tan divertits que me'ls vaig comprar.
Se m'ocorren mil coses que fer amb ells, però entre setmana el meu temps és molt limitat, però en arribar a casa els volia estrenar, fer alguna cosa amb ells, així que vaig fer una base senzilla de pa de pessic i els vaig banyar amb xocolata i els vaig posar boletes de colors, no tenia essència de vainilla però van quedar molt bons.

Ingredients


Per a la massa

-150 Grams de farina

-150 Grams de sucre
-100 Grams de mantega
-1 Cullerada de Llevat en pols
-4 ous
-2 Cullerades de cacau pur
-sal


Per a la cobertura


-200 Grams de xocolata 70% cacau

-50 gram de mantega
-Boletes de colors



Preparem la massa.
Batem els ous amb el sucre i un pessic de sal.
Que ens quedi molt cremós.
Afegim la farina tamisada amb el llevat.
El cacau,i per últim la mantega desfeta.
Posem una petita porció en cada motlle  i ho posem al forn calent a 170 graus uns 12 minuts.
Els deixem refredar.

Desfem la mantega al bany Maria i  la xocolata, el deixem temperar una mica.
Quan els nostres "arbrets" estiguin freds els hi posem la cobertura de xocolata i  les boletes de colors per sobre.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.