divendres, 11 de desembre del 2015

Pastís super esponjós de formatge i torró


Estic intentant aconseguir que el dia tingui com a mínim 40 hores, i el cap de setmana 5 dies, per que no puc amb tot el que dec i vull fer.
Fets els canelons, que encara no se quin dia d'aquest Nadal ens el menjarem, posades les decoracions de casa, i amb Els Reis treballant en horari de dinars i hores lliures, ara els meus homes van incorporant coses noves a la llarga llista de coses per fer.., una "cosa" per al taller de teatre de Martí, aquesta "cosa" hem decidit que sigui un Brownie de Oreo, el pobre fa setmanes que m'ho demana.
Després el Diumenge de nadales a l'escola, aquest any cal portar dolços per vendre, per que Martí està en 2n d'ESO.
Això sumat al treball de cada dia, el de casa i els de fora, gats, nens !!! necessito o no necessito 40 hores ???

D'aquesta recepta estic principalment contenta. Si !!! segur que ja se li haurà ocorregut a algú, però aquesta, concretament  m'ha l'he inventat jo amb productes de la meva nevera, i us puc dir que estava boníssima !!!
Podem fer amb formatge cremós, tipus Philadelphia,. o Mascarpone.
Els iogurts poden ser grecs o naturals, o aquells tan bons, boníssims! que són de vidre.
Fer una base amb galetes i mantega, la típica.

Però com us he comentat aquest la vaig improvisar amb productes de la meva nevera, així que escriuré la recepta exacta de com la vaig fer.


Ingredients.

-250 Grams de formatge fresc batut desnatat
-3 Iogurts desnatats
-150 Grams de torró de Xixona, el tovet d'ametlles
-4 ous
-100 Grams de sucre
-1 Cullerada de Maizena

Separem les clares dels ous, els posem una mica de sal i les muntem a punt de neu.
Reservem

Amb el batedor elèctric triturem la resta dels ingredients.

Amb molt de compte els anem afegint les clares muntades a punt de neu, barrejant sempre en la mateixa direcció, això ens assegura que no es baixaran i ens quedarà un pastís molt esponjós.
Posem en un motlle, que sigui alt, per que la massa creix molt en el forn.

Introduïm al forn calent a 170 graus uns 45-50 minuts.

No ho traiem del forn fins, almenys, una hora després d'acabar la cocció, és a dir el deixem dins amb la porta tancada i el forn apagat.
Queda esponjós com un núvol i amb un deliciós gust de torró.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.