dimarts, 22 de maig del 2018

flan de coco

Bon dia.
Si esteu fent pont, això ja és un aqüeducte, us felicito i us desitjo que gaudiu molt del vostre temps lliure.
Jo estic de festa, això en el meu cas consisteix a cuinar, llegir, a estones entretenir als meus fill, caminar, fer coses quotidianes i senzilles però que fan que la meva vida sigui feliç.
L'altre dia vaig veure al blog Mandarinas y miel aquesta recepta de flam de coco, i aqui el tenim.
No se si trobareu estrany que us comenti que va romandre 30 segons a la taula ...


Ingredientes

-375 grams de llet condensada
-3 ous
-500 ml de llet semidesnatada
-100 grams de coco ratllat
-piel de limón
-una rama de canela



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.