dimecres, 13 de març del 2013

Pastís de formatge fresc i Mascarpone


Aprofito per dir-vos que estic molt contenta perquè aconseguit que 2 amigues es fiquin a la cuina fer pastissos, Patricia va fer un pastís Santiago i li va quedar espectacular, i ara la tinc molt animada per fer galetes de xocolata i fins i tot una mona de Pasqua, i Esther va fer el llaminat de poma, segur que li va quedar molt , encara que crec que va tenir un petit embolic amb el temps de cocció, jo m'havia oblidat de posar-ho al blog, però era "comestible" i segur que el proper dia li quedarà millor.
Un altre pastís de formatge.
Aquesta recepta l'he tret del meu blog de ​​cuina preferit, com sempre li he donat un toc personal ..
No em canso de provar receptes noves tant de pastissos que formatge com de poma, que són els meus favorits.
Aquest ha quedat molt, molt bé, bonissim de sabor, es nota bastant la vainilla i de textura ferma, suau, la veritat és que pensava que quedaria més "alt", crec que el motlle era massa gran.


Ingredients

-400 grams de formatge fresc
-125 grams de Mascarpone
-100 grams de mantega
-100 grams de sucre
-3 ous
-50 grams de farina
-una branca de vainilla
-ratlladura de llimona

Barregem en un bol la mantega, ha d'estar a temperatura ambient, si l'acabem de treure de la nevera la posem un moment en microondes perquè quedi tova, no desfeta, amb el sucre i la polpa negra que trobarem a l'interior de la branca de vainilla.Cuando aquest bé barrejat afegim els ous un a un i anem batent, afegim la ratlladura de llimona i la farina a poc a poc i batent, ens ha de quedar una massa molt fina.


Finalment afegim el formatge fresc i el Mascarpone.
Posem en un motlle per al forn, ideal, com sempre si tenim el paper especial.
Introduïm el el forn calent a 100 graus, compte amb la temperatura ... 100 graus! 2 hores.
Quan ho traguem del forn ho deixem refredar.
Sempre aquest tipus de pastissos és millor menjar-los d'un dia per l'altre, guanyen en sabor i en textura.

El formatge fresc el  vaig comprar al Mercadona, tipus Quark, en aquest cas era formatge fresc desnatat batut que em va anar ideal per fer  aquesta recepta.













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.