divendres, 13 de gener del 2017

Quiche de porros

Aquesta quiche la vaig fer per al sopar del dia 31.
Hi havia fet una altra el dia 24 però no vaig fer la foto, la diferència entre les dues és que aquesta tenia porros, i la del dia 24 ceba vermella i formatge de cabra, la resta d'ingredients són iguals.
M'encanten les Quiches d'espinacs, de cebes, de porros, són fàcils de fer i sempre agraden als convidats !!
Es poden fer amb un altre tipus de massa com a base, però jo faig servir, normalment, pasta de full.

Ingredients.

-1 Base de pasta de full
-1 Got de nata liquida o lehce evaporada
-3 ous
-100 Grams de formatge emmental ratllat
-3 porros
-sal
-Pebre
-oli d'oliva

Netegem els porros, els traiem les parts mes dures i verdes i els tallem molt finets, en una paella posem una mica d'oli i els deixem sofregir, amb foc lent, que ens quedin tovets, però no cremats.
En un motlle posem la massa de pasta de full i la punxem amb una forquilla.
Fem una barreja amb els ous batuts, la nata o llet evaporada, el formatge, els porros, sal i pebre.
Ho posem damunt de la base de pasta de full i directe dins del forn calent a 190 graus uns 35 minuts, fins que ens quedi quallada del tot.

Quan la vaig fer de ceba vermella i formatge de cabra vaig fer amb les cebes el mateix que en aquesta recepta amb els porros i els trossos de formatge de cabra els vaig posar repartits al quiche abans de introduir-la al forn.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.