dilluns, 30 de gener del 2017

Llobarros al forn


Us confesso que jo sempre tinc ganes de cuinar.
És una cosa que no em fa mandra en absolut, però moltes vegades estic embolicada amb altres temes a casa i no tinc temps de fer elaboraciones molt complicades o que requereixin molt de temps.
Aquest és un d'aquells plats que són fàcils, a casa els encanta la Llobarro, i és estrany per que no volen cap peix que tingui espina
Fer aquestes Llobarros al forn no té secret, no dóna treball i queden molt bé.
Demanem a la peixateria que ens treguin el cap i els budells de les Llobarros i amb unes patates all i julivert les tenim preparades a 20 minuts!

-Ingredients.

-Llobarros
-Patates
-alls
-julivert
-Sal
-llimona
-farigola
-oli d'oliva
-pebre

Pelem les patates i les tallem molt fines, la qual les tall amb el pelador, van quedar molt, molt fines.
Posem oli en una safata de forn o posem les patats a sobre, les ruixem amb oli, sal, pebre i una mica de farigola.
Col·loquem sobre els llobarros, a la part dels budells jo els poso un trosset de llimona per que m'agrada el gust i l'aroma que deixa.
Fem una barreja amb all picat, julivert, sal i oli i pinzellem les daurades.
Introduïm al forn calent a 190 graus uns 20 minuts.
Com les patates són tan fines es couen en li mateix temps que els llobarros.
Si les tallem més gruixudes posem les patates soles al forn i després afegirem els llobarros, així evitem que el peix ens quedi massa fet.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.