dijous, 14 de setembre del 2017

Arròs amb llet .Un clàssic

No em puc creure que encara no hagi publicat la recepta que faig d'arròs amb llet!
Ho vaig fer aquest cap de setmana a petició dels meus fills,si fos per mi ho faria cada dia per que és de les postres que mes m'agraden, però porta molt de sucre blanc, així que només ho faig de tant en tant.
Ideal utilitzar arròs bomba o arròs especial per a postres, queda molt millor, la llet semidesnatada.

A la recepta original es fa amb un litre de llet, jo sempre li poso una mica més per que m'agrada menys espès, però això va a gustos.

No costa res de fer i si us agraden aquestes postres us animo a encendre, en aquesta ocasió la vitro o el foc.



Ingredients

-1200 ml de llet
-200 grams de sucre
-150 grams d'arròs
-pell de llimona
-canela en branca
-canela mòlta

Posem a bullir en un cassó la llet amb la pell de llimona i una o dues branques de canyella, quan comença a bullir baixem el foc i ho deixem bullir uns minuts.
Colem la llet i la passem a un altre cassó.
Quan torna a bullir afegirem l'arròs, el deixem bullir, sense tapar, i a foc mitjà, remenant de tant en tant amb una cullera de fusta, uns 20 minuts, passat aquest temps afegirem el sucre i ho deixem bullir 5 minuts més.
El repartirem en cassoles individuals o en petits bols.

Deixem refredar i abans de servir espolvorem amb canyella mòlta.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.