dijous, 28 de setembre del 2017

Pollastre amb cajun


Aquesta és la primera vegada que cuino amb espècies Cajun.
 En realitat, això crec que ja ho sabeu, el Cajún no és una espècia sinó un conjunt d'espècies pebre vermell picant, pebre vermell dolç, pebre negre i blanc en pols, comí, ceba seca a pols, all sec en pols, xili en pols, orenga i mostassa en gra.
En la meva visita setmanal a casa Ruiz vaig trobar el Cajun ja preparat, perfecte!! per que a l'hora de fer-ho sempre em trobaré amb que em cal un iingredient que en aquell moment no tinc.
Navegant pels blogs he vist moltes receptes amb Cajun, sobretot de pollastre arrebossat, sense temps, com sempre ..amb moltes ganes de cuinar ...com sempre..jo vaig fer aquesta.
A casa va agradar molt, el vaig acompanyar amb unes patates


-ingredients

-8 contra cuixes de pollastre sense pell
-1 llauna de llet de coco
-2 ceba grans
-cajun
- 3 caiena
-Oli d'oliva
-Sal
-Patates

Posem en una cassola oli, i quan estigui calent posem el pollastre, empolvorat amb sal.
Ha de agafar color torradet per les dues bandes, hi afegim les cebes tallades en juliana i deixem que es vagin fent junts,, fins que el pollastre ens quedi ben fet, i també la ceba. Afegim la llauna de llet de coco, 2 o 3 culleres de cajun i la caiena, ho deixem uns 5 minuts que cogui a foc mitjà.
A part pelem i tallem les pattates en quadradets i les fregim.
Servim el pollastre amb les patates i la salsa per sobre.
Com sabeu jo sóc vegetariana però vaig provar la salsa i estava bonissima, amb un punt picant bo.

Molt fàcil de fer, repetiré amb aquesta espècia nova per a mi que és el cajun!












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.