dissabte, 18 de novembre del 2017

Galetes Panda

Des que vaig veure aquestes galetes al blog Objetivo:Cup cake perfecto de l'Alma Obregón  no he pogut deixar de pensar-hi perquè sé que són ideals per vendre a l'escola, per al viatge a Paris.
Casualitats de la vida vaig estar mirant idees pels blocs i en pinterest de galetes amb formes d'animals, i tenia pensat fer uns óssos panda,
M'encanta fer galetes, tot el procés, la massa, fer sevir els talladors, enfornar, amb aquesta olor que deixen a tota la casa.....
Les han venut totes!  he de repetir-les la propera setmana.

Feliç cap de setmana, fa fred i s'acosten les festes de Nadal, ja hi ha moltes llums, arbres i jo ja estic a punt er posar-me en mode On Nadal!



Ingredients

-250 grams de mantega
-250 grams de sucre
-1 ou
-500 grams de farina fluixa o normal
-1 culleradeta de pasta o extracte de vainilla


Hem de tenir la mantega a temperatura ambient, és a dir tova però no liquida, i res de posar-la al microones!

Batem la mantega amb el sucre, afegim l'ou batut i la vainilla.
 Incorporem la farina a poc a poc fins a tenir una massa homogènia.

Separem una part de la massa, més o menys 1/4 part i li posem colorant negre, o cacau pur en pols.



Estirem bé la massa sobre d'un paper per forn, les dues masses per separat, que tinguin el gruix de les galetes, més o menys.

Deixem que reposin a la nevera fins que ens quedin fredes, així podem tallar-les millor, jo vaig fer la massa a la nit i la vaig tallar al matí.

Tallem les redondes per a la careta del panda, ho podem fer-ho amb un cèrcol o amb un got.

Amb una forma rodona petita, pot ser amb un filtre o amb un cèrcol mes petit tallem rodones de la massa negra, que després tallarem per la meitat per a les orelles, a les fotos de veu mes clar, es posen al costat de la cara i la mateixa massa al forn queda enganxada.

Per als ulls igual, podem utilitzar filtres, mireu les fotos.
El nas és fàcil, una boleta de massa.

Un cop els tinguem ja fets els introduïm al forn calent a 180 graus uns 12-15 minuts.

Enfornar galetes és fantàstic, hi ha tantes formes i tants sabors..dejan una olor a casa espectacular i sempre estan delicioses.























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.