dilluns, 26 de febrer del 2018

Canelons de espinacs i ricotta

Aquesta recepta la vaig fer en un moment i també ens la vam menjar de seguida, i tot i que el Aniol em va dir que preferia els canelons de carn tothom va repetir,.
Per elaborar aquesta recepta és millor utilitzar els canelons precuinats, que són ocmo tubs, no els té en tots els supermercats, però tampoc són tan dificles de trobar.
És millor comprar espinacs frescos, us confesso que jo les compro de borsa, si surten m, es cares però no has de utilitzar un munt de litres d'aigua per rentar-les.
Sera per l'experiència que tinc a la cuina però just aquestes quantitats em van donar per omplir els 20 canelons de la caixa !! quan això passa em poso molt contenta ...

Anem a per la recepta!!!

Ingredients.

-500 grams d'espinacs frescos
-400 grams de formatge ricota
-3 grans d'all
-200 grams de salsa de tomàquet
-oli d'oliva
-orenga
-sal
-nou moscada mòlta
-farina
llet
-formatge ratllat
-Mantega
-pasta per canelons precuita

Posem en un paella una mica d'oli, piquem els alls i els sofregim una mica, afegim els espinacs i deixem que perdin tota l'aigua, com veureu queden molt reduïdes ... afegim el formatge ricota, sal, pebre i ho barregem bé.
Per omplir els canelons podem fer servir una màniga pastissera,.
Omplim els canelons.
En una font per forn posem una mica de salsa de tomàquet al fons, col·loquem a sobre els canelons i posem la resta de la salsa de tomàquet per sobre, empolvorem amb orenga.
Fem una beixamel, com sempre, posem en una cassola mantega quan és fosa afegirem una bona cullerada de farina, li donem unes voltes i anem afegint llet, i batent, fins que ens quedi amb la consistència que ens agrada, afegim sal, pebre i nou moscada mòlta.
Posem la beixamel sobre dels canelons, el formatge ratllat i gratinem al forn.

Els vaig preparar el Dissabte al vespre, el Diumenge només vaig haver de ficar-los al forn.












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.