dimarts, 13 de maig del 2014

Bescuit de pastanaga i taronja

Aquest bescuit ha quedat d'allò més suau i esponjós.
Ho vaig fer en dues versions, una sense cobertura, i un altre amb una cobertura de xocolata.
D'aquest últim no tinc foto per que ho vaig regalar, però m'han assegurat que els va agradar molt. 
Del bloc Chez Silvia, que us recomano li doneu un cop d'ull
M'agrada tenir a casa pa de pessic o galetes fetes a casa per acompanyar el meu cafè del matí, és una bona forma de començar el dia ..
He fet altres bescuits amb pastanaga on era, per dir-ho d'alguna manera, la protagonista, perquè es notava el seu gust i la seva textura,en aquest pa de pessic no es nota gens..


Ingredients.

-4 Pastanagues (millor de les que vénen amb fulles, són més tendres)
-4 ous
-1 Iogurt natural o grec
-2 Mesures del iogurt de sucre integral (o sucre blanc o barreja dels dos)
- 1 mesura d'oli de gira-sol (o oli d'oliva suau)
-1 Mesura de suc de taronja natural
-3 Mesures de farina de rebosteria
-1 Sobre de llevat en pols


Primer pelem i ratllem fines les pastanagues.
Batem els ous amb el sucre, molt batuts, que doblin el volum.
A poc a poc anem incorporant el iogurt, l'oli, el suc la farina tamisada amb el llevat i per últim les pastanagues.
No batre amb molta energia perquè es baixa la massa, és millor fer-ho en la mateixa direcció i amb moviments envoltants.
Posem la massa en un motlle i ho introduïm al forn calent a 170 graus uns 45 minuts.
No treure de seguida del forn, deixem 5 minuts. aprox. amb el forn apagat però la porta tancada i després un altre estona amb  la porta oberta.







1 comentari:

  1. La combinació ha de ser boníssima, m'apunto la recepta per fer-lo a casa!

    ResponElimina

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.