dilluns, 25 d’abril del 2016

Bundt cake de Nocilla amb M&M per l'aniversari del Martí.






El Martí ja té 14 anys!
Ell esta en la edat en què el seu món són els seus amics, i els seus amics són els companys de l'escola.
Em va demanar que fes alguna cosa per celebrar el seu aniversari amb ells, i vaig dubtar entre això o el brownie d'oreo, però al final em va decidir pensar que el brownie és molt intens i potser no agradaria a tots.
Vaig fer 2, amb els dos motlles que tinc, la cobertura la vaig fer amb xocolata de cobertura amb llet, i el centre ple de M&M, vaig posar fins a dalt en el forat del blundt, la resta me'ls vaig menjar jo, confesso.



Ingredientes.

-200 grams 
de farina

-200 grams de sucre
-1 cullaradeta de llevat en pols
-120 ml d'oli suau d'oliva o girasol
-1 polsim de sal
-160 ml de nata liquida 35 %
-4 ous
-suc de llimona
-200 grams de nocilla o nutella



Per a la cobertura


-100 ml de nata 35%

-100 grams de xocolata de cobertura amb llet
-M&M


Afegim a la nata una cullerada de suc de llimona i ho deixem reposar uns minuts, veurem que es formen grumolls.

Reservem.
Batem els ous amb una mica de sal i el sucre.
Anem afegint l'oli sense deixar de batre, afegim la nocilla, i per últim anirem afegint una mica de nata i farina amb el llevat, nata i farina fins que ho haguem barrejat tot.
Ho posem en un motlle, si teniu un blundtcake us quedarà molt bonic, ja ho veieu a les fotos, però si no qualsevol motlle ben engreixat o amb paper especial ens ve bé, introduïm al forn calent a 180 graus uns 70 minuts.
Hi ha que deixar-lo refredar abans de treure del motllo per que se'ns pot trencar.


Un cop esta fred preparem la cobertura.
Escalfem la nata, retirem del foc i li afegim la xocolata trossejada, batem bé fins que ens quedi ben cremós.
Deixem temperar una mica i ja podem banyar el nostre blundt.
Per acabar aquest pastís d'aniversari he omplert en forat de M&M, també ho podem omplir de conguitos, o de Xuxes.










Felicitats Martí, Martí el tranquil, el despistat, l'assenyat, l'amic dels seus amics, el generós, el just, el dels per que?, quan? i on?, el moltes vegades insegur però valent, el germà protector i pacient, el fill bo i obedient.

La meva vida, la meva ànima meva lluna i el meu sol, el meu univers, el meu amor.El meu fill.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.