dilluns, 9 de novembre del 2015

Mega galeta amb marsh mallowns




L'Alfons em demana que compri Marsh mallowns i gotes de xocolata per fer no sé què, que ha vist no sé on.
Li vaig dir que havia vist la recepta de la mega galeta de nocilla amb gotes i amb marsh mallowns i que la faria per a la Clàudia.
Aquesta aquesta la mega galeta mes dolça i enganxosa que us pogueu imaginar, només apta per als que són uns fanatics de la xocolata i els núvols de sucre.
Es pot compartir amb molta gent ja que amb només un trosset tenim prou.
Ami m'ha agradat molt, per que un tros petit amb un cafè queda perfecte.

 D'acord! m'he passat amb els Marsh mallowns ... però aqui és qüestió d'arriscar!

Ingredients.

-200 grams de farina
-1 ou
-200 grams de sucre moreno
-100 grams de mantega
-un polsim de bicarbonat
-esencia de vainilla
-Nocilla
-marsh mallowns
-gotes de xocolata


Posem la mantega en un bol, ha d'estar tova, i la batem bé amb l'ou, ens ha de quedar ben barrejat.

Afegim el sucre i seguim batent, afegim llavors el bicarbonat, l'essència de vainilla i per últim poc a poc la farina.

Quan tenim la massa estenem la meitat en un motlle, posem la nocilla,amb generositat, i després posem una altra part de la massa a sobre.
Introduim en el forn calent a 180º uns 25 minuts.

Quant les traiem del forn li posem a sobre les gotes de xocolata i els Marsh mallowns, que amb la calor es queden enganxats a la galeta.

Com veureu els meus estan "gratinats" perquè així m'ho va demanar l'Alfons !!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.