dijous, 7 de gener del 2016

Menu de Nadal 2016



Ara, en editar aquesta entrada, em sembla que tot ha passat molt de pressa, el día de Nadal, les vacances, cap any, els Reis, que van passar ahir mateix.
En un atac d'energia ahir a la nit vaig retirar el Pessebre, que no havia sobreviscut als meus gats, és curiós com al moment de posar-ho ho van envair i ja no el van deixar en pau, en canvi l'arbre va estar sencer totes les festes, alguna bola "va volar" però en general, malgrat tots els penjolls i totes les llumetes no li van fer ni cas.


Aquest any el menú de Nadal ha estat una mica diferent al d'altres anys, normalment faig un munt d'entrants elaborats, em passo l'any recopilant receptes, i després sopa de Nadal i alguna recepta que té com a principal ingredient Bacallà.
Aquest any vam tenir a una convidada que en en darrer moment va decidir canviar de taula, i l'altra que el mateix dia es va trobar malament.
Així que vaig decidir no fer entrants, fer una sopa de primer amb la seva carn d'olla i un bacallà a la llauna amb un llit de verdures.
I de postres una crema amb pomes .
La nostra ampolla de cava ben fresc i una mica de torró.



http://lacuinadelucia.blogspot.com.es/2014/12/caldo-de-nadal.html




http://lacuinadelucia.blogspot.com.es/2012/03/bacalla-la-llauna.html





http://lacuinadelucia.blogspot.com.es/2015/03/crema-de-sant-josep-amb-pomes.html


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.