dilluns, 4 de gener del 2016

Merengues



Fins ara tots els meus intents de fer merengues havien fracassat, però no sóc una dona que es doni mai per vençuda, així que per no tornar a fracassar cal analitzar en què he fallat, on aquesta l'error?
Com vaig fer crema per fer un tortell em van quedar 6 clares, vaig creure que era el moment de tornar a intentar fer merenga.
A casa, tot i que vaig regalar alguns, van ser vistos i no vistos, van desaparèixer!
Tipus de merengues n'hi ha molts, però jo volia fer uns d'aquests que venen a les pastisseries que són cruixents

Els ingredients són aproximats, perquè els podem fer més o menys dolços, posar algun colorant, o com en aquesta recepta una mica de essència.

El temps de cocció és llarg ia temperatura baixa, d'aquesta forma de van assecant.


Ingredients

-6 clares d'ou
-150 grams de sucre glas
-unes gotes d'essència de vainilla o llimona
-cremor tàrtar
-sal


Batem les clares amb un pessic de sal, fins que ens quedin a punt de neu, posem llavors poc a poc el sucre, l'essència i el cremor tàrtar, i seguim batem fins que fan pics, amb l'ajuda del cremor tàrtar queden més consistents..
Si volem donar formes el posem en una màniga pastissera i anem posant damunt de motlles per a magdalenes, per exemple.
Ho introduïm al forn calent a 140 graus, unes 2 hores

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.