dilluns, 3 de setembre del 2012

Pastis de crema catalana

Aquesta recepta m'ha agradat molt perquè m'encanta la crema i si esta cremada més encara.
En si la recepta es fa amb una crema catalana feta a casa, però porta molts ous, 8, i ja havíem menjat flam i truites aquesta setmana, així que la crema l'he fet amb crema de sobre.

De tota manera jo us poso la recepta de la crema catalana.

Ingredients.

Per a la base

-2 Ous
-40 Grams de farina
-40 Grams de sucre

Per la crema catalana

-1 Litro de llet
- 125 grams de sucre
-8 rovells d'ou
-3 cullarades de midó
-Canyella en branca
-pell de llimona
-5 fulls de gelatina

Per fer la base baten els ous amb el sucre fins que quedi la mescla escumosa i blanca.
S'afegeix la farina.Ho posem en un motlle, al forn uns 10 minuts a 180 Graus.
Reservem

En un bol posem els fulls de gelatina amb aigua freda.

Per fer la crema possem la llet a bullir am la pell de llimona y la canyella, separem una mica de llet y desfem el midó batem el rovells d'ou i el sucre.
Un cop comenci a bulli la llet afegim la barrega anterior poco a poc i sense deixar de remenar, ho deixem bullir uns dos o tres minuts, i afegim els fulls de gelatina.
Deixem refredar.
Un cop  freda crema la posem damunt de la base de pa de pessic i guardem a la nevera.

Abans de servir empolvorem la crema amb sucre i la cremem amb el cremador elèctric o el més senzill, el de tota la vida, és el que tinc jo.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.