dilluns, 10 de setembre del 2012

Turons de verdures

Aquesta recepta és una adaptació, la vaig trobar en una revista.


M'agrada que a casa mengin molta verdura així que, a part de les amanides i la verdura al vapor vaig fent diferents receptes perquè se la mengin sense adonar-se'n.

Ingredients.

-Patates
-Albergínies
-carbassons
-Tomàquets madurs
-Formatge per gratinar
-Sal
-pebre
-orenga
-Oli d'oliva


Tallem les patates a làmines, no gaire fines i les fregim en oli, quan estiguin llistes les traiem i les posem sobre un paper absorbent perquè no ens Quedem molt olioses.
Tallem també el làmines, no gaire fines, el carbassó i la albergínia, aquesta última l'hem de tenir una estoneta empolvorada amb sal perquè perdi el gust amarg.Las passem per la graella perquè quedin tendres.
Amb els tomàquets madurs fem una salsa una mica espessa, jo he utilitzat els tomàquets de conserva de la meva sogra, els he posat amb una mica d'oli a reduir, també podeu utilitzar tomàquet de pot però crec que queda massa àcid.

Un cop ho tenim tot posem primer els trossos de patata, seguit de la albergínia, tomàquet i el carbassó, rectifiquem de sal i pebre i posem l'orenga i el formatge per gratinar.
El posem al forn uns minuts.
Llest per servir.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.