diumenge, 8 de març del 2015

Mini Muffins de xocolata i de poma, gràcies Montse!







L'altre dia Montse va tancar la seva llibreria papereria que tenia al carrer Providència.
Em va regalar un munt de càpsules per fer magdalenes, moltes gràcies Montse, que a més són de molt bona qualitat, moltes vegades compres unes càpsules que amb només posar la massa ja es deformen.
De tota manera a mi m'agrada posar les càpsules dins d'un motlle metàl·lic, que sempre queden millor, així que em vaig comprar un, són barats i duren molt, un imprescindible mes, a poc a poc vaig compram coses  per elaborar les meves cosetes dolces.
Primer vaig fer uns Muffins dels que no porten pastanaga, però m'agraden, però els que porten, queden més saborosos, vaig fer de totes mides, i per regalar vaig fer uns amb cobertura de xocolata i altres amb un trosset de poma i que en sortir del forn els vaig pintar amb melmelada de préssec, en ser tan mini queden molt mones ... i ... a que no et pots menjar només un?


Ingredients.

-150 grams de farina
-2 ous
-100 grams de pastanaga ratllada molt fina
-100 ml de oli d'oliva suau  
-80 grams de sucre moreno
-1 culleradeta de llevat en pols
-1 Culleradeta d'essència de vainilla 
-1/2 Culleradeta de bicarbonat
-1/2 Culleradeta de canyella en pols
-50 grams de xocolata 70%
-25 grams de mantega
-Poma
-Mermelada



Batem bé el sucre i els ous, uns 5 minuts, millor si tenim una batedora elèctrica.
Sense deixar de batre afegim l'oli a poc a poc.
Seguim batent i afegim la farina amb el llevat i el bicarbonat tamisats, la canyella, l'essència, i ja sense la batedora, amb una cullera mateix, la pastanaga.
Repartim la massa en els motlles, només cal omplir 3/4 parts perquè creixen bastant dins del forn.
Introduïm al forn calent a 175 graus com aquests eren molt petits han estat al forn uns 15 minuts i han quedat perfectes.

Desfem la xocolata amb la mantega al bany maria, i quan els Muffins son freds pinzellem, jo deixo que la xocolata agafi una mica de cos, que es refredi una mica, així és més fàcil.
Per als de poma poso un trosset de poma en cada Muffin i una mica sucre per sobre abans de ficar-los al forn, i en sortir del forn, quan estan ben calents els pinzellem amb melmelada de préssec, però pot fer-se amb qualsevol altra melmelada.
Han quedat molt monos!!!!





















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.