dilluns, 2 de març del 2015

Sardines al forn amb llimona



Aquesta recepta l'he copiat del bloc de la Pilar Les receptes que m'agraden.-
M'agrada molt el seu bloc, les seves receptes, les fotos, us aconsello que li doneu una Ullada.
A la recepta original les sardines van sense espina ... ho sento ... jo no vaig tenir paciència, que difícil és netejar espines de sardines !! que "agafades" les tenen!Només els vaig treure el cap i els budells
Boníssimes, sense olors a la cuina i en un moment, Un peix bo, sa i bé de preu.


Ingredients.

-1 kilo de sardines
-2 llimones
-Sal
-Orenga
-Oli d'oliva

Netegem les sardines, el que us he comentat, jo els vaig deixar l'espina, i les posem en una safata per forn, que no quedin unes sobre d'altres.
Les ruixem amb el suc de llimona i la ratlladura de la pell, posem orenga, sal i oli i al forn calent a 200 graus uns 10-12 minuts les tenim llestes.... i que bones!







1 comentari:

  1. Esta opcion esta muy bien, buenas y aromaticas.Si Pilar tiene un buen blog
    Bss

    ResponElimina

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.