dilluns, 22 de juny del 2015

Pastissets amb préssec de vinya


Una altra recepta amb una fruita tan estiuenca com el préssec de vinya !!
Aquesta recepta la volia fer en un sol pastís i de cireres, però com aquests dies estic de canvis a casa i tinc poc temps al final vaig pensar que seria mes facil pelar i preparar els préssecs, i així va ser.
El de fer-los individuals ho vaig decidir en l'últim moment, quan vaig anar a buscar el motlle va aparèixer el meu motlle de format individual i vair dir ..per que no?
Segons els meus fills són magdalenes ..doncs no nois !! no s'assemblen per res ni en sabor ni en textura, això si..las van trobar delicioses ..van volar de la safata!
La idea? del bloc Delicies culinaries


Ingredients.

-8 pressecs ( per 16 pastissets)
-100 grams de farina
125 grams de sucre
-4 ous
-1 culleradas de llevat en pols
-250 ml de llet
-30 grams de mantega
-una mica de sal
-Sucre glas per decorar


Pelem i traiem l'os dels préssecs.
Batem els ous amb una mica de sal i el sucre.
Sense deixar de batre afegim la farina, el llevat, la mantega fosa i la llet.
Posem aquesta barreja en un motlle, o motlles i col·loquem ben repartits els trossos de préssec, jo en els motlles individuals, com els préssecs no eren molt grans, he posat mig per motlle ..
Introduïm al forn calent a 180 graus uns 50 minuts, menys si són individuals, uns 30 minuts.
Millor no treure'ls del forn quan ha finalitzat la cocció, els deixem uns 10 minuts amb el forn apagat, així ens quedaran més alts i esponjosos.
Un cop freds empolvorem amb sucre glas
Feliç setmana, la primera de l'estiu 2015 !!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.