diumenge, 7 d’abril del 2013

pop amb patates















 L'altre dia a la peixateria del Mercat de Gràcia tenien Pops dels mitjans, ia bon preu així que vaig comprar un per fer-ho de la manera més fàcil, amb patates, pebre vermell, de la Vera i oli d'oliva.

Ingredients.


-Pop fresc
-Patates
-Pebre vermell de la vera
-Sal gruixuda
-Oli d'oliva


La veritat és que ami em van netejar el pop a la peixateria, són molt amables, així que quan vaig arribar a casa només vaig haver ficar-lo al congelador en la mateixa bossa.

Cal deixar congelat almenys 24 hores.
Un cop passades, almenys les 24 hores,  treiem del congelador perquè se'ns descongeli, el intruduim en aigua bullint i el deixem coure uns 30-35 minuts.

Un cop cuit el tallem i el posem a sobre una base de patates, jo les vaig fer bullides amb pell després les vaig Pelar i les vaig tallar en rodanxes gruixudes.

L'empolvorem amb la sal, el pebre vermell i el ruixem amb oli, a punt per menjar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.