diumenge, 7 d’abril del 2013

Un altre recepta d'orxata


Aquesta recepta la vaig treure d'una parada d'orxata al mercat central de València.


En aquest Blog hi ha una altra recepta que em va donar la meva cosina Isabel de Canals, aquesta és diferent, menys espessa i amb un toc de llimona, potser jo li vaig posar massa, però ens va agradar molt.



Ingredients.


-1 Quilo de xufes
-4,5 Litres d'aigua
-500 Grams de sucre
-pell de llimona
-canyella en branca

Podem en remull les xufes mínim unes 12 hores.

Passat aquest temps les rentem bé, li posem l'aigua neta i la triturem, li posem la pell de llimona i la branca de canyella i les deixem macerar almenys altres 12 hores.
Passat aquest temps les colem, ideal si tenim un colador de tela.
El procedimeinto que jo utilitzo és colar amb el colador fi i el resultat amb el colador de tela.
Ens la bevem ben freda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.