dilluns, 17 de març del 2014

Pa Torna-sol

La meva visita a Lidl va donar per a molt ... un altre dia em portaré el carro de la compra, i espero disposar de més temps per fer una inspecció a fons.
Entre altres coses vaig trobar aquesta farina per fer pa.
A casa ens encanta al pa que fan a alemanya, amb llavors, espès, fosc, fet amb diferents tipus de farines.
Quan anem a Alemanya, a veure la família cada matí anem a comprar pa, ens agrada provar-los tots!
Aquest cap de setmana vaig fer 2 pans i els dos han volat, i m'he quedat pensant que d'un dia per l'altre també ha d'estar boníssims ....
He de tornar a per més ....




Ingredients.

-500 grams de farina sonnenblumen kernbrot
-350 ml d'aigua
-Pipas de girasol o de carbassa crues
-llavors de llí
-Sesam cru

Barregem la farina amb 350 ml d'aigua tèbia, tal com posa en el paquet de  la farina.
La pastem amb l'amassadora, uns 5 minuts, o bé a , uns 10 minuts.
Posem la massa en un motlle i la cobrim amb les llavors que més ens agradin, la deixem reposar un mínim de 2 hores, fins que dobli el volum.
Introduïm al forn calent a 200 graus uns 40 minuts







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.