diumenge, 19 de juliol del 2015

Brioxets farcits...ja tinc la nova amassadora!!!

Avui us presento la màquina, senzilla, de pastar que m'ha regalat l'Alfonso
La veritat és que no era aquesta la meva primera opció ... jo volia una kitchen aid, però van passant els mesos i no em decideixo, la veritat és que tinc abans altres prioritats ... violí, mandolina, llibres, viatges ... etc, etc..asi que he estat realista i he demanat , de moment , la que era assequible.
Pensant en les coses que jo faig, en la quantitats que són petites, en pla petit comite.
Hi havia una oferta en Amazon el dia premium i Alfonso me l'ha regalat, una cosa si és segur ... li vaig a treure molt profit ,. ja ho veureu.
Fins fa poc tenia una manual que, la veritat, m'anava super bé, però clar, havia de estar amb el meu braç aguantant tot el temps que durava el pastat, que en el cas de les coques eren uns 15 minuts, aquesta sera molt mes practica.
Per inaugurar aquest important esdeveniment he elaborat uns brioxes salats per les meves infermeres guapes !!!
Els Divendres sempre porto alguna cosa a la feina i algunes vegades m'han dit si se fer coses salades ... veurem si els agrada !!!
Queda estrenada la humil, però eficaç pastadora de Lucia, gràcies Alfonso !!!



Ingredients

-450 grams de farina de força
-5 cullerades de sucre
-2 ous
-150 ml de llet
-50 gram de mantega
-sal
-25 grams de llevat fresc
-Pernil dolç
-Formatge tipus Havarti
-sobrassada






Escalfem una mica la llet i desfem el llevat.
En un bol barregem el sucre, la sal, la farina, els ous ja batuts i la mantega, i per últim el llevat barrejat i desfet amb l'llet.
Ho hem de pastar molt bé, com a mínim 10-12 minuts amb la màquina.
La massa queda elàstica, fàcil de pastar.
L'hem de deixar reposar entre 60-80 minuts.
A continuació fem boletes amb la massa, millor si tenim un paper dels que van al forn,i dins posem el que ens agrada, pernil york i formatge, formatge, sobrassada.
Col·loquem les boles sense tocar-se sobre del paper, quan les deixem reposar creixeran i quedessin enganxades unes a les altres.
Un cop les tenim ja totes fetes deixem que reposin una hora més o menys.
Les pintem amb ou batut i les posem al forn calent a 180 graus uns 15-18 minutos
En aquesta ocasió els he posat una mica de formatge a sobre, també els podem posar llavors de sesam o rosella.






















1 comentari:

  1. Quina fila! Això de portar "cosetes" a la feina és un mal costum...t´ho dic jo...

    ResponElimina

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.