dilluns, 20 de juliol del 2015

Pastissets de crema (Imitació pasteles de belem))




Salvant un milió de diferències avui intentarem fer uns pastissets de Belem.
Es diu pels fòrums que encara els diuen pastissets de nata no porten nata, em recorda a la quesada que no porta formatge !!!

Els podem anomenar com mes ens agradi, per a mi són uns pastissets de crema, m'encanta la crema! i han quedat deliciosos!

Per no complicar la recepta la pasta de full la comprarem  feta, ja sabeu, fresca o congelada.
Properament posaré al blog la recepta de la pasta fullada, és fàcil.

Jo li poso 2 pals petits de canyella i la pell de tota una llimona petita, per que m'agraden aquests sabors, però si no us agraden tan intensos li poseu menys.

La idea del blog Mummy cute


Ingredients

-2 làmines de pasta de full
-500 ml llet sencera
-200 grams de sucre
50 grams. de maizena
-6 rovells d'ou
- pell de llimona.
-palet de canyella


Preparem les bases de pasta de full tallant uns cercles i posant en els motlles, jo vaig utilitzar els de cupcakes.

Perquè la massa quedés cruixent i fina la vaig estirar molt, només volia que fos una base lleugera, en la meva recepta el "prota" era la crema.

Reservem.

Preparem la crema.

Barregem la maizena i els rovells amb una part de la lechede llet en un bol.
Posem en un cassó la resta de la llet amb el sucre, la canyella i la pell de la llimona.
Quan comenci a bullir retirem el foc, traiem la canyella i la pell de llimona i li tirem la barreja anterior sense deixar de remenar.
Ho retirem del foc quant arrenqui el bull, per que ja veureu com ha espessit.

Amb la crema temperada omplim cada base de pasta de full, i els introduïm el forn calent a 200 graus uns 15-18 minuts.
Ja els tenim llestos, queden molt daurats i fan una olor ... !!!

Encara que portin crema és millor fer-los i menjar-los en mateix dia, per que a la nevera la pasta de full perd tota la seva textura cruixent,.. bons de sabor estan igual però no és el mateix, crec jo!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.