dilluns, 2 d’abril del 2018

Maduixots glasegats


Aquesta recepta l'he vist aqui:   maduixots glacejats

Ahir vaig obrir el diari digital i em vaig trobar amb aquesta recepta, i aqui la tenim.
Exquisits Maduixots una fruita que dura pocs mesos així que cal aprofitar quan és la temporada, que per cert cada any tinc la sensació que comença abans ...


Ingredients

-300 grams de maduixots
-6 cullerades de sucre moreno
-1 bon raig de vinagre
-Iogurt grec

Rentem bé els maduixots, els traiem les fulles i els tallem a trossos, els posem en un pot amb tapa juntament amb el sucre i el vinagre.
Sacsegem bé el pot i ho deixem macerar una estona.
O ho deixem unes jhoras, llavors no cal sacsegar-ho.

Posem el iogurt en un bol i sobre els maduixots amb el suc.

Esta deliciós, jo no sóc gens amiga del vinagre ni de res que sigui àcid, però és veritat que el vinagre potencia el sabor dels maduixots.














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.