dijous, 9 d’octubre del 2014

Cheesecake de carbassa





Tot i que encara fa calor, i ve més de gust  prendre coses d'estiu que de tardor, jo ja he començat a cuinar amb productes típics d'aquestes dates, que no d'aquestes calors !!!
Aquesta setmana mirant un dels blocs als que estic afegida vaig veure un que em va cridar l'atención..http://www.raquelkitchen.com/, vaig entrar i vaig començar a trobar receptes molt, molt interessants, a part que el bloc té un disseny i unes fotos molt boniques.
Aquesta és una de les receptes.
En l'original també porta nou moscada i clau en pols, jo aquestes dues espècies no les he posat perquè em feia una mica de "por" que quedés un sabor massa intens.
La veritat és que ha quedat un pastís de formatge E-SP-E-C-TA-C-U-L-A-R, i quan el talles arriba una aroma intens de canyella de les galetes, i ..si ... és fàcil de fer, molt fàcil.

Ingredients.

Per a la base

-250 grams de galetes de canyella
-100 grams de mantega

Per el farcit

-200 grams de pure de carbassa
-400 grams de formatge cremós  (tipus Philadelphia)
-125 ml de crema agra  ( nata liquida de 35% mg, freda l'he fet posant una mica de suc de        llimona, i batent fins que espesseixi una mica)
-1 cullaradeta de canyella en pols
-1 cullaradeta de gingebre en pols
-120 grams de sucre
-1 culledara de estracte de vainilla
-2 cullerades de farina
-3 ous


La carbassa la podem coure al forn, bullida, al microondes o al vapor que és com la coc jo.
Un cop tenim la carabassa ben toveta la aixafem amb una forquilla i la reservem.
Fem la base amb les galetes triturades que les barrejarem amb la mantega fosa.
Posem aquesta barreja al fons d'un motlle i ho deixem a la nevera mentre preparem el farciment del pastís.

Preparem el farcit barrejant el sucre amb les espècies, el formatge, la vainilla, els ous un a un, la crema agra, la farina i per últim la carbassa. No ho batem molt, el just perquè els ingredients quedin ben barrejats.
Posem la barreja damunt de la base que havíem reservat i el fiquem al forn calent a 180 graus uns 40-45 minuts.
Si us animeu us asseguro que, si us agraden els pastissos de formatge, aquest us sorprendrà ..




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.