dilluns, 27 d’octubre del 2014

Rotlltes de pasta filo i moniato..botigas decorades


Les receptes amb moniato i amb carbassa donen per a molt, cada any trobo un munt de receptes que m'agraden, i no puc fer totes perquè en el temps s'ajunten amb els panellets, que són tan "consistents" .I a més aquest any fa molta calor
Aquesta recepta la podem fer amb pasta brisa, amb massa de crestes o fins i tot amb pasta de full, jo l'he fet amb massa Tall. 
És una versió del bloc Dulces bocados


Ingredients.

-1 Paquet de pasta Filo 
-Canela mòlta 
-sucre

Per al farcit

-250 Grams. de puré de moniato (o carbassa)
-40 Grams de sucre 
-3 ous 
-1 Cullerada de maizena 
1 culleradeta d'espècies (jo només canyella) 


Per fer el pure he posem una mica d'aigua i dos moniatos tallats a trossos 
Ho deixem coure fins que a els moniatos estaven ben tovets. 
Afegim el sucre els ous i la maizena i ho barregem tot bé, els deixem coure fins que espesseixi  i retirem del foc. 
Quan estigui fred el reservem a la nevera. 
Estenem la massa tall en tires llargues i posem una petita quantitat del nostre curd, el enrotllem i ho pinzellem amb mantega, per últim ho empolvorem amb sucre i canyella. 
Introduïm en el hornocaliente a 180 graus uns 4-5 minuts, aquesta massa es crema de seguida, cal anar controlant










Ami, com a bona catalana, m'agrada celebrar la castanyada, però em diverteix molt el Halloween, bé en realitat el que em diverteix és tota la decoració., .. Els fantasmes, les bruixes, les carabassas... així que casa nostre posa tots els guarniments, coses que he anat comprant sobre tot a la botiga Americana del Carrer Balmes, m'agrada i els nens també. I que no falti, la nit del dia 31 la carabassa il·luminada.També m'agraden molt les botigues, realment hi ha algunes precioses, com aquestes dues que he posat aquí.
Una és una floristeria, una meravella per que amb cada celebració canvien tot i no sabria dir-vos quin és més bonica, cal ser creatiu ...
L'altra és una pastisseria, on us confesso no he comprat mai, però que sovint passejo per davant i també sempre canvien tots els seus aparadors, originals, creatius ... increïbles!













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.