diumenge, 20 de setembre del 2015

Galetes de Paçoquita



Avui dedico aquesta recepta a Mery que ha estat de viatge per Brazil i m'ha portat un dolç regal, entre d'altres cosas, unas meravelloses Paçoquitas, si no coneixeu el producte us diré que és com un torró de Xixona, del tou, només que té gust de cacauet, però no és pesat  ni excessivament dolç, el que si és és addictiu per que esta tan bo !!

Com alguna vegada havia fet galetes de torró de xixona de sobte em va venir al cap la idea de fer-les amb la Paçoquitas delicioses de veritat, i molt fàcils.

Vaig fer 2 cops, per que tenia amics del Martí a casa i se les van menjar calents, així que vaig fer més perquè se les emportessin a casa, i és que per a mi no hi ha millor elogi o afalac que a la gent els agradi el que els preparo, siguin galetes, un estofat, o qualsevol altra cosa que prepari a la meva cuina.

I per fi he estrenat el meu tallador de galetes que porta la @, és molt xulo i original


Ingredients.

-200 grams de Paçoquitas
-1 ou
-50 grams de sucre moreno
-250 grams de farina de força
-100 grams de mantega



Barregem la farina amb al sucre, les Paçoquitas esmicolades i la mantega tova, no desfeta.
Ho amassem tot , ens queda una pasta suau que no s'enganxa a les mans.
Estenem la massa entre dos papers especials per a forn, amb el gruix que ens agradi, jo no les faig molt fines per que es trenquen, i tallem les galetes amb la forma que ens agradi més.
Si no podem enfornar tota la massa d'una vegada entre enfornat i enfornat deixem la massa a la nevera, per que si fa calor, que encara fa, és difícil utilitzar els talladors, s'enganxa la massa.
Si no tenim talladors de galetes les podem fer amb un ganivet o un got petit.

Introduïm al forn calent a 180 graus uns 6 minuts, vigilant perquè la cocció és molt ràpida, però pel color ja veient de seguida quan estan a punt.
El que us he dit abans ... delicioses !! gràcies Mery !!!










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.