dimecres, 16 de setembre del 2015

Llibrets sense carn..amb carbasso!!


L'altre dia vaig fer aquests llibrets que en lloc de portar carn porten carbassó, tot i que el farciment és de Pernil i formatge per a mi els faig només amb formatge ja que no menjo carn.
Ja fa temps vaig publicar una recepta gairebé igual.
A casa els encanten, i com diu l'Alfons ... la verdura així si !!!!
Tot i que no em puc queixar per que a casa la verdura és molt ben rebuda, en forma crua com les amanides o cuita tipus mongetes verdes, espinacs, Bledes ... no em puc queixar.
Aquests llibrets tan bons els acompanyem amb slasa de soja o salsa de tomàquet .... decidiu vosaltres



Ingredients

- Carbassons 
-Formatge (Havarti, Manxec, emmental..)
-Pernil dolç
-Ou
-farina
-Pa ratllat
-Sal
-Pebre
-Oli d'oliva





Tallem els carbassons a la mida que vulguem, i també els tallem al llarg en tallades, fines però no transparents.
Els podem pelar o no, jo ho faig malament, o sigui que els pao el pelador i deixo tires verdes
Posem un tros de carbassó, un tros de formatge, un tros de pernil i un altre tros de carbassó.
Posem sal i pebre
Els passem per farina, ou i pa ratllat, i fregim en oli calent.
Molt bons!!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.