divendres, 9 d’octubre del 2015

Cheescake amb mantega de cacauet


Crec, si no em falla la memòria, que a casa només hem comprat una vegada mantega de cacauet, els meus fills m'ho van demanar, de tant veure-la en la sèries que ve d'USA, és un producte que jo em negava a tenir a la nevera , el que ens faltava, ja en tenim prou amb la nocilla.

Per sort no els va agradar molt, si, es van menjar el pot però ja no ho han tornat a demanar, personalment la trobo deliciosa però no la tinc en la meva llista de prioritats de capritxos comestibles, he comprat un pot per fer això i uns cupcakes i ja no se quan la tornaré a comprar.

Aquesta recepta en la seva versió original portava galetes oreo.

He pensat que ja era "massa" i les he canviat per galetes "normals" a part de fer la meitat de la recepta, no puc a casa fer una super pastís de mantega de cacauet ... apa !!!

No havia d'haver entrat mai en el bloc Objetivo: cupcake perfecto , cada recepta que veig la vull fer !!! 
El Blundt cake de nocilla ho he fet ja 5 vegades en una setmana per regalar, això si ara tindré una magnífica col·lecció de gots decorats.

Em passarà el mateix amb aquest, m'ha agradat tant que vull que tothom ho provi! aqui o ens condemnem tots o ningú!


Ingredients.

Per a la base

-100 Grams de galetes
-2 Cullerades de sucre
-50 Grams de mantega

 Per el pastís

-90 Grams de mantega de cacauet
-260 Grams de formatge cremós, tipus Philadelphia
-70 Grams de sucre
-1 Cullerada de maizena
-3 ous
-40 Ml de nata liquida

Per a la cobertura

-150 Grams de sucre glas
-75 Grams de mantega
-75 Grams de formatge cremós
-galetes triturades



Primer fem la base triturant les galetes i barrejant-les amb la mantega i el sucre, aquesta barreja la posem al fons d'un motlle motlle, amb aquesta quantitat el motlle ha de ser petit, premem bé que ens quedi una massa que cobreixi tot el fons .
El posem a la nevera que es refredi.
Preparem el pastís barrejant el formatge amb la mantega de cacauet, els ous, la farina, el sucre i la nata.
Posem aquesta barreja sobre de la base que havíem reservat i ho posem al forn calent a 180 graus uns 20 minuts, després baixem el forn a 130 altres 70 minuts.
El traiem del forn i ho deixem reposar, és millor fer-ho d'un dia per l'altre, aquest tipus de pastissos queden millor amb moltes hores de repòs.
Preparem la cobertura

Tamisem el sucre glacé amb la mantega i quan la barreja es torna blanca i és espojosa afegim el formatge cremós, batem fins que ens quedi una crema consistent, li posem una mica de galetes triturades i passem a posar-lo damunt del nostre pastís.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.