dilluns, 12 d’octubre del 2015

Trenat de pasta de full i cabell d'àngel



Avui de postres tinc una banda de cabell d'àngel, casolà, i pasta de full.
Senzill, fàcil.
El cabell està fet a casa, ho vaig fer amb la carabassa que vaig comprar a la Fira de la Carabassa, la pasta de full és del LIDL.
Podem fer la recepta amb cabell d'àngel de llauna, no és el mateix, el venen a Mercadona.
Aquesta recepta és molt, molt fàcil, jo he tallat la massa amb el corró especial però també ho podem fer amb un ganivet.

Ingredients.

-Massa De pasta de full
-Cabell d'àngel
-sucre
-1 ou

Tallem dues tires de massa de pasta de full més o menys iguals.
Estirem molt la massa, no a vosaltres però ami m'agrada que hi hagi poc pasta de full i mes farcit.
Posem el cabell d'àngel al mig, sense arribar a les vores.
Després posem una altra part de la massa a sobre, com tinc en corró abans li ho he passat per sobre, això fa que quedi aquest trenat tan original, però també ho podem fer amb un ganivet.
Segellem els vora amb una forquilla, estrenyent.
Pintem amb ou batut.
Empolvorem amb sucre.
Introduïm i el forn calent a 200 graus uns 12.-15 minuts.

Quan l'he tret del forn l'he pinzellat amb melmelada de préssec per donar-li mes brillantor, i li he posat una mica d'ametlla crocant que tenia.








http://lacuinadelucia.blogspot.com.es/2015/10/cabell-dangel.html

2 comentaris:

  1. Esta combinación es muy buena Lucia ,me encanta.Y completamente de acuerdo que un cabello de ángel casero es mucho mejor.
    Bss

    ResponElimina
  2. Un clàssic entre els clàssic que no falla mai!

    ResponElimina

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.