dimecres, 29 de gener del 2014

Coca de Tomàquets

Aquesta recepta és del bloc Llima verda
Tinc diverses guardades d'aquest bloc que m'encanten i que penso anar fent, en realitat tinc mes receptes que temps ... i és que, encara que no ho sembli, i ho dic pels que em pregunteu quan em veieu, a casa també mengem moltes verdures al vapor però moltes moltes,, i molta llegum sense salses ni condiments, i molt peix i carn a la planxa ....

Jo a aquesta coca li diré "simpatica" que és una paraula que m'agrada molt, i que em recorda la tia Paquita que per dir que alguna cosa és bonica, la roba per exemple diu que és "simpatica", ia mi em fa molta gràcia. 
És curiosos que a casa gairebé ningú ens agradi el tomàquet cru,però en salsa i com per exemple en aquest cas al forn ens encanta ¿?

Ingredients 

-250 Grams de farina 
-100 Ml de llet 
-75 Ml d'oli d'oliva suau 
-15 Grams de llevat fresc 
-Sal 
-Orenga 
-Pebre
-Tomàquets Cherry pera

 Fem un volcà amb la farina i posem al centre una mica de sal, l'oli, la llet temperada i el llevat. 
El anem pastant tot, potser hem d'afegir una mica de farina, ens ha de quedar una massa que no se'ns enganxi a les mans. 
Pastem bé i fem una bola. 
Ho deixem reposar fins que dobli el volum, unes 2 hores

Passat el temps de repòs estirem la massa, que ens quedi fina, pintem amb oli d'oliva i posem els tomàquets tallats per la meitat sobre, empolvorem amb orenga, una mica de sal, pebre i un rajolí d'oli. 
Introduïm al forn calent a 180 graus uns 20 minuts. 
Calenteta esta bonissima!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.