dilluns, 13 de gener del 2014

Pasta de full amb salmó i beixamel d'espinacs

Aquesta recepta també la vaig fer per Nadal, i crec que només tinc la foto en cru, amb tant rebombori a casa no em va donar ni temps de fer-li una foto.
 és una altra recepta molt fàcil i que va quedar molt, molt bé.
El Salmó el vaig comprar fresc, i els espinacs també, crec que hi ha molta diferència entre en producte fresc i el congelat, que també està molt bé però només per moments de "dificultat" a la cuina.

També poso la quantitat per una peça encara que jo vaig fer 2 no molt grans.
També es pot fer en porcions individuals.



Ingredients.



-1 Llom de salmó fresc sense pell ni espines
-1 Làmina de pasta de full
-200 Grams d'espinacs frescos
-1 Got de llet
-1 Cullerada de mantega
-1 Cullerada de farina
-Sal
-Pebre
-Una mica de nou moscada
-Oli d'oliva
-1 ou




En una planxa posem una mica d'oli i quan estigui ben calent marquem el llom de salmó, volta i volta.
Reservem.
Posem els espinacs, netes i picades, en una paella amb una mica d'oli les deixem que quedin cuites al punt, afegim una cullerada de farina, donem unes voltes i anem afegint la llet temperada, que se'ns faci una beixamel, posem una mica de sal, una mica de nou moscada i una mica de pebre.
Ens ha de quedar una mica espès.
Estenem la làmina de pasta de full posem al mig el llom de salmó i sobre la beixamel d'espinacs.
El emboliquem i segellem amb una mica d'ou batuts.
Punxem, per exemple amb una forquilla, la part de sobre de la pasta de full i pintem amb ou batut.
El introduïm al forn a 200 graus uns 15-20 minuts, fins que la pasta de full estigui ben feta, que tingui color.
A punt per servir.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.