dilluns, 13 de gener del 2014

Llobarro al forn amb patatas

Un senzill peix al forn, amb trossets de llimona, per que els meus fills es queixen si fa olor "a peix" .. m'agradaria saber a què volen que faci olor el peix ¿?
No acostumo a comprar llobarro, però els vaig veure tan macos al mercat que vaig pensar que estaria  per al dia de primer de any, un peix al forn amb unes patates i unes cebes, fàcil de cuinar i després de tanta carn ens vindria molt  .
No té moltes espines, així que tothom va estar content.

A la peixateria vaig demanar que només li traguessin la panxa i li fessin uns talls diagonals.
En aquests talls li posem uns trossets de llimona, el salem i el posem en una safata per forn, al voltant hi posem patates i cebes talladetes i ho ruixem amb oli i una mica de vi blanc.
A les patates i les cebes les podem escampar-algunes herbes provençals, jo al peix no li poso herbes perquè m'agrada més el seu sabor natural.


Ingredients.

-Llobarro
-Patates
-Cebes
-oli d'oliva

-Llimona
-Sal
-Herbes provençals
-vi blanc




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.