dilluns, 11 de juny del 2018

Amanida de pebrot, tomàquet, ceba tendre i ou


Aquesta recepta la vaig veure al programa del Karlos Arguiñano.
He de dir que jo vaig aprendre a cuinar gràcies a ell, quan estava de baixa maternal del meu primer fill cada dia veia el seu programa i prenia nota de les receptes....de això fa ja força temps ..
L'altre dia va fer aquesta recepta, de seguida vaig pensar que a casa tindria èxit, així va ser.
El va triturar els tomàquets, jo només els vaig tallar
Una combinació perfecta, saludable i amb productes de temporada i de proximitat

Ingredients.

-Pebrots vermells
-tomàquets
-ceba tendra
-ous durs
-oli d'oliva
-sal
-pebre


Posem els pebrots en una safata per forn, els tomàquets els emboliquem en paper d'alumini i també els posem a la safata per a forn.
Introduïm al forn calent a 250 graus fins que estiguin rostits, una hora més o menys.
Un cop estiguin temperats o freds pelem els pebrots, i també pelem i traiem les llavors als tomàquets.
Tallem la ceba tendra.
Muntem el plat.
Posem una base de tires de pebrot, els tomàquets a sobre, la ceba tendra i per últim ou dur picat.
Sal, pebre i un rajolí d'oli d'oliva.



















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.